Local Law 97
Buildings account for approximately two-thirds of greenhouse gas emissions in New York City, and both Mayor Adams as well as prior mayors have pledged to address these emissions as part of their plans to make the city carbon neutral by 2050.
Local Law 97 is one of the most ambitious plans for reducing emissions in the nation. Local Law 97 was included in the Climate Mobilization Act, passed by the City Council in April 2019 as part of the Mayor’s New York City Green New Deal.
Under this groundbreaking law, most buildings over 25,000 square feet are required to meet new energy efficiency and greenhouse gas emissions limits as of 2024, with stricter limits coming into effect in 2030. The goal is to reduce the emissions produced by the city’s largest buildings 40 percent by 2030 and net zero by 2050. The law also established the Local Law 97 Advisory Board and Climate Working Groups to advise the city on how best to meet these aggressive sustainability goals.
Local Law 97 generally covers, with some exceptions:
- Buildings that exceed 25,000 gross square feet;
- Two or more buildings on the same tax lot that together exceed 50,000 square feet;
- Two or more buildings owned by a condo association that are governed by the same board of managers and that together exceed 50,000 square feet.
Further details regarding emissions limits, as well as information on buildings that are exempt from Local Law 97 requirements can be found at the Department of Buildings (DOB) Greenhouse Gas Emission Reporting website. Local Law 97 of 2019 was amended by Local Law 147 of 2019, and additional amendments have followed. The amended version of Local Law 97 of 2019 can be reviewed in §28-320 and §28-321 of the Administrative Code.
Please visit this website regularly for updated information. For additional information on the Department of Buildings’ sustainability efforts, visit the Department of Buildings Sustainability page.
Розробка уроку з інтегрованого курсу “Пізнаємо природу ” 5 клас з теми:Де міститься вода на Землі?Властивості води. Три стани води.Колообіг води у природі.
– Навчити пояснювати прості причинно-наслідкові звязки в готовій моделі «Вода», використовуючи шаблон «якщо,то..», «що треба зробити,щоб. », розширити уявлення про найпоширеніший мінерал на Землі, значення води в природі, про три стани води і її властивості, походження та значення води для всього живого; дослідити три стани води та процеси переходу з одного в інший; покращити знання про кількість води на планеті.
– розвивати дослідницький підхід до вивчення природних явищ, вміння виявляти властивості води; продовжити формувати вміння працювати в групі, виділяти основну думку та висловлювати думку групи;
– виховувати бережне ставлення до води — колиски та основи життя та розуміння наслідків її нестачі.
Інформаційно-цифрова компетентність:
-Використовувати сучасні цифрові технології (мультимедійна презентація «Вода у природі».
Математична компетентність:
-Застосовувати математичні підходи для розв’язування природничих задач, та використання готових статистичних даних.
Екологічна, природознавча та краєзнавча компетентність:
Виховувати екологічну та краєзнавчу свідомість, дотримання навичок бережного і ощадливого використання водних ресурсів. Розуміння відповідальності за свої вчинки, застосовувати природничі знання для пояснення явищ природи.
Визначати і позначати на карті положення водних географічних об’єктів.
Формування ключових компетентностей :
Уміння навчатися впродовж всього життя :
-Вддосконалювати свої здібності та поповнювати нові знання , розвивати особистісний потенціал у процесі дослідницької та творчої діяльності.
Громадянська та соціальна компетентність:
Уміння конструктивно співпрацювати під час досліджень, спостережень,групових та парних проєктів, дотримання правил поводження з природними об’єктами для збереження здоров’я і довкілля.
Загальнокультурна компетентність :
Дотримуватися норм мовленнєвої культури.
Підприємливості та фінансової грамотності:
-Ініціативність, спроможність використовувати можливості реалізовувати ідеї у виконанні проєктів та кориснтих для громади ініціатив , готовність брати відповідальність за прийняті рішення. .
Очікувані результати: Учні вдосконалять знання про воду та її роль в природі та житті людини, зможуть пояснювати властивості води, її походження, поширення, властивості та умови, за яких вода міняє агрегатні стани, описувати явища, які відбуваються впродовж року, у моделі колообігу води у природі.
Навчаться називати де знаходиться прісна вода в природі, будуть вміти економно використовувати воду.
Розвивається пам’ять, увага, мислення, відпрацьовуються навички пошукової діяльності, спостереження; вміють працювати з різними джерелами інформації; дбайливо ставитися до водних ресурсів планети, виховують в собі любов до природи.
Навчаться створювати модель «Джерела прісної води на Землі», будувати діаграму «Прісна і морська вода».
Створять лепбук (буклет) «Які рослини та тварини складаються з води ?».
Обладнання
: атлас, карти, підручник, зошити, відеоматеріали з Інтернет-ресурсів, навчальні фільми «Вода у природі».
Тип уроку: комбінований.
Основні поняття: гідросфера, випаровування, конденсація, кругообіг.
Епіграф до уроку: «Водиця—всьому цариця» .
«Вода, у тебе нема ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не відаючи, що ти таке! Не можна сказати, що ти необхідна для життя! Ти — саме життя! Ти наповнюєш нас радістю, яку не пояснити нашими почуттями. Ти найбільше багатство на світі. »
(Антуан де Сент-Екзюпері)
І. Організація учнів до уроку .
1. Психологічно-емоційне налаштування.
Доброго настрою всім бажаю.
Й до душі вам всім прийшлося.
Дійте в згоді з колективом!
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Евристична бесіда .Від чого залежить життя людини ?
Складова життя
Скільки може людина обійтися без ….
Повітря-1-10 хв.
Світло –кілька років
Тепло –від кілька днів до кількох місяців
Вода -1-3 доби
2.Прийом «Віршовані рядки».
Що то за вода, що літа? (Пара)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ? Помістіть свої очікування на умовній хмаринці у вигляді краплинок .( Наприклад .- я сподіваюся отримати нові знання про воду , її роль у природі та застосування ) .
2.Прийом «Асоціація».
Що найперше вам спадає на думку, коли ви чуєте слово «вода»? Які виникають асоціації?
Дощ Вода Рідина
3.Прийом «Багата уява»
Уявіть нашу планету без води. Опишіть картини, які ви намалювали в своїй уяві.
4.Прийом «А чи знаєте ви , що вода –основа життя» .Вміст води в живих організмах .
Тіло риби -75%.
Тіло медузи – 99%.
Картопля -76%.
Морква , огірок -95 %.
Організм новонародженої дитини-86 %.
Організм похилого віку -50 %.
ІУ .Оголошення теми і мети уроку .Виклад нового матеріалу .
Для існування життя на нашій планеті необхідні певні умови .(які ?)кисень , сонячне світло , поживні речовини , вода . Серед усіх цих умов дуже важливу роль відіграє вода . ЇЇ багато на нашій планеті .Після розгляду карти півкуль на якій блакитним кольором зображені водні простори , складається враження , що десь , хтось , припустився помилки , назвавши нашу планету Земля , адже їй підходить назва «Вода », тому що саме вона займає більшу частину земної поверхні .
Космонавти , спостерігаючи Землю з космосу , вважають , що нашу планету , треба було б назвати Океанія , а не Земля .
Вода є всюди : вона утворює моря і океани , , а на суходолі-річки , озера , болота й водосховища, чимало її в льодовиках .
Великі скупчення криги є біля Північного та південного полюсів . Вона є у грунті й глибоко під землею . У повітрі утворює хмари . Зрештою , навіть ми самі , як і всі організми більш як наполовину утворені з води . Як бачимо , вся земля просякнута й охоплена водою .
2. Демонстрація слайду океану. Бесіда про світові запаси води.
– Візьміть прямокутник голубого кольору. Він поділений на чотири частини. Це поверхня нашої планети Земля. Одну частину відірвіть – це суша. Перед вами водні ресурси.
– Близько 1500 млрд. кубічних метрів становлять запаси води.
97% – це солона вода морів та океанів, яку пити не можна.
2% – це прісна вода, яка перебуває в твердому стані (льодовики).
1% – це прісна вода рік, озер та деякої частини підземних вод.
- Відірвіть від блакитного прямокутника куточок паперу (з нігтик). Це і буде кількість прісної води.У народі говорять « Там де вода, – життя».
Вода — універсальний та найдивовижніший мінерал на Землі. Дивовижний тому, що створює умови для розвитку й росту різних форм життя. Найбільш розповсюджений серед інших мінералів на нашій планеті. Учені вважають, що було б правильніше назвати нашу планету Вода. Майже 3/4 поверхні земної кулі покрито водою. Роль води для живої та неживої природи дуже важлива.
3.Гідросфера
Солона й прісна, прозора й каламутна, рідка, тверда й у вигляді пари, вона в нас і навколо нас. Річки й озера, джерела й стр
умки, болота й льодовики, хмари й водяна пара, моря та океани — усі разом вони утворюють єдину водну оболонку Землі.
4.Випереджальне завдання учнів.Презентація міні-проекту «Вода на Землі».
ГІДРОСФЕРА — ВОДНА ОБОЛОНКА ПЛАНЕТИ.
Багато води перебуває в газоподібному стані у вигляді пари в атмосфері; величезними масами снігу і льоду лежить вода круглий рік на вершинах високих гір і в полярних країнах. Не тільки на поверхні Землі, але і в її надрах є вода, що просочує ґрунт і різні гірські породи, утворюючи ґрунтові води, що дають початок маленьким джерелам і великим річкам.
Рослини та тварини містять понад 60 % води за масою. На Землі водою покрито 70,9 % поверхні. Вода буває двох видів: прісна (річки, озера, сніг, крига, айсберги) і солона (моря, океани ).
5. Агрегатні стани води.
Завдання: пригадати три стани води (вивчались на попередніх уроках).
Розглянути процеси переходу з одного стану в інший за схемою.
6.Прийом «Павучок»
Разом із дітьми на дошці складаємо схему «Властивості води»
7.Проведення дослідів, у ході яких на основі спостережень учні усвідомлюють властивості води-рідини.
На дошці схема, яку заповнюють діти:
Дослід 1. Налити воду в склянку, вилити на стіл. Що з нею сталося? Чи має вода форму? (текуча вода) (не має форми)
Дослід 2. Опустіть ложку в склянку з водою. Чи добре її видно? (вода прозора)
Дослід 3. Подивіться, чи має вода колір? (безбарвна)
Дослід 4. Визначте, чи має вода запах? (без запаху)
стискається при охолодженні
8.Прийом «Роблю висновок ».
Отже, Вода — прозора, безбарвна рідина, яка знаходиться в ріках, озерах, морях, океанах, і в чистому вигляді не має запаху та смаку.
9 .Аномальні властивості води .
1.Вода погано стискується , вона пружна .
2.При нагріванні вода змінюється в обємі .
3.Під час охолодженні густина води збільшується тільки до 4 * С. Під час подальшого охолодження до 0 *С густина зменшується .
4.Для нагрівання води потрібно теплоти набагато більше , ніж для інших речовин . (велика теплоємність води ).
5.Надзвичайно висока Т * плавлення .
6.Прекрасно змочує різі поверхні .
7.Температура кипіння 100 *С, а заморожування -0 * С.
8.Без кольору і запаху. Безбарвна у тонких шарах , а у товстих шарах має блакитний відтінок .
9. На Землі є у 3 агрегатних станах .
10.Фізхвилинка.
Крапля в подорож зібралась,
У валізу речі склала.
Сіла в дощовий експрес
Й без зупинки із небес
Полетіла до Землі.
Її рідні прийняли,
У воді її зустріли,
Танцювали і раділи.
А як крапля накупалась,
Знов у подорож зібралась.
Сонечко згори пригріло,
В паро потяг крапля сіла
І додому попливла,
Вдома справа вже була.
Руки в замок, долонями назовні, потягнутися.
Кисті рук до плечей, колові почергові рухи плечима.
Стрибки на місці з обертанням на 360 °.
Руки на поясі, колові рухи тазом.
Руки на поясі, стрибки на місці на одній нозі.
Імітація рухів плавця («Млин»).
Почергово плечі вверх-вниз, руки прямі.
Руки розслаблені, потрусити пальцями.
Навприсід, гребкові рухи руками.
Стати рівно, руки на пояс.
10 .Кругообіг води в природі.
Завдання: чому попри випаровування чи випадання дощів, кількість води на Землі не зменшується і не збільшуються?
Кругообіг води — це процес оббігу води в географічній оболонці, який об’єднує води в єдину взаємозв’язану систему і є найважливішою складовою частиною обміну речовини в природі. Основними факторами, які зумовлюють цей процес, є сонячна радіація і сила ваги. Найголовнішими складовими кругообігу є випаровування води, перенесення водяної пари на віддаль, конденсація (згущення) водяної пари, випадання опадів, інфільтрація (просочування) води в ґрунт і стік. Є велике і мале коло кругообігу.
Є велике і мале коло кругообігу.
11.Гра-подорож «Пригоди крапельки ».
Подорож крапельок по фізичній карті України .
В процесі подорожі крапельки отримали такі назви :
В -випаровування. Ф- фільтрація . М -мале коло кровообігу . С -стік , солоність .Суша. Гра-подорож «Пригоди крапельки ».
У. Первинна перевірка засвоєння та закріплення знань.
1.Цікаві факти.
– Для одержання 1кг рослинної їжі потрібно 2тис. л води, а 1кг м’яса – 20тис. л води. Людині на всі види вживання потрібно на рік 2тис. 700 тонн води.
– Нині нестача води дуже відчутна. Люди всіх країн дуже схвильовані й об’єдналися в своїх діях за збереження водних ресурсів. Період з 2005 р. по 2015 р. проголошено десятиріччям «Води для життя».
– Що роблять люди для збереження води?
– Щоб зберегти воду чистою, на підприємствах будують очисні споруди. Тут вода проходить через фільтри, Звільняється від шкідливих речовин та чистою повертається до водойм.
– Для збирання нафти будують спеціальні кораблі – нафтозбирачі.
2. Експрес-тест.
а) рідкий б) твердий в) газоподібний
а) білого кольору, з запахом б) холодна, смачна в) текуча, прозора, без запаху, безбарвна
а) розчиняються і не розчиняються речовини
б) у воді тільки розчиняються речовини
в) у воді не розчиняються речовини
3. Розгадування кросворду
1 . Червоне коромисло через річку повисло. (Веселка)
2. З малої хмари великий… (Дощ)
3. Річки взимку вкриває… (Лід)
4. Під час кипіння з чайника йде… (Пара)